SweetMuslimah.com

Jumaat, 10 Jun 2011

Praktikal Part 4~ The Best Day~

Aku  masuk opis hari ini jam 245 petang sebab hari jumaat...
pagi tadi jumpa penyelia Akademik ~ Dr. Hafsaf..hehe
mula2 pegi sarapan sama2, g jumpa kawan dr. hafsah...dapat lah jumpa orang VIP dekat LGM ni hehehe...

pastu baru balik opis..present depan dr. hafsah....takut..~.
2 hari 2 malam aku tidak boleh tidur  nyeyak...huhuk...biasa la takut present, cakap depan orang ramai bukan pandai sangat...

pukul 9 pagi tadi, pas makan, kami pun pegi masuk bilik gerakan...set up laptop, buku...apa2 la yang patut...tetiba Lcd tidak boleh detect laptop aku...huhuk...
terpaksa present tanpa lcd...present tidak guna lcd ni kurang la skit penakut ni...hahha

mula la aku dan member aku yang dikenali nama Naidah...blah...blah...blah...sampai abis...
tetiba dapat kekuatan speaking...kakkaka...tu pun baca slide jer...

fuuuh! lega rasa...hahahhaa...rasa bebaloi juga stay lama2 di opis buat slide presentation semalam..terima kasih banyak2 lah kepada penyelia industri...dia bagi banyak tunjuk ajar...siap stay opis sama2...khihi


alhamdullilah...semua berjalan dengan lancar....




kataRatu:  3 minggu lagi praktikal...hehe