SweetMuslimah.com

Selasa, 20 Ogos 2013

Geng Bingolon


9hb ogos 2013 perkahwinan kawan aku yang pertama aku Berjaya hadiri. Perasaan yang sukar untuk digambarkan. Dulu masa sekolah menengah sama-sama belajar kini aku menyaksikan dia duduk di pelamin  digandingkan bersama wanita pilihan hatinya. Happy..(^^) bila aku agaknya duduk mcm ni..


 Dari kiri : man, azam, ??? , viviana (pengantin perempuan) ryan(kawan aku a.k.a pengantin lelaki) aku, ROS mawar (my old friend)

Sebelum balik, kami sempat berkunjung di pantai Kampung Bingolon..wahhhhhh best!!! Angin bertiup dari laut Sulu…mungkin..OR laut china selatan..whatever (^^)


                   Rasa macam pantai ini aku yang punya..HAHA

semoga dapat berkunjung lagi disini..tapi WARNING jalan pergi kampung Bingolon too bad. Perlu penambahbaikan dan naik taraf!!!


* GENG BINGOLON ----> to be continue ~TRIP to KUDAT