SweetMuslimah.com

Ahad, 24 April 2011

BICARA HATI...~berjuang di hari pertama....~


hari ini, hari pertama aku dan kawan-kawan aku duduk di dewan peperiksaan selama 2 jam....
pada mulanya aku membuka helaian kertas soalan...berdebar rasa....
fuhh...lega,syukur soalan tidaklah susah sangat....(senyum puas dalam hati)
aku mula menjawab dengan penuh yakin....
tiba-tiba pertengahan soalan....ALAMAK!!
ah, menyesalnya,sub topik yg aku abaikan masuk pula...

aku berhenti menjawab dan membaca ke soalan seterusnya...
OMG,..soalan macam  ini pun ada,..matila aku macam ni,
, tidak ada idea langsung
apalah nasibku ini....

kemudian.............

aku berhenti menjawab dan merenung kwn-kwn sebelah,
ada yang bertungkus-lumus, ada yang macam aku, duduk termenung....hehe
 
akhirnya 20 minit  yang terakhir, aku terpaksa menjawab soalan,
walaupun agak mengarut, yang penting ada jawapan dalam setiap soalan

itu lah yang terjadi hari ini....sangatlah misteri bagi semalam...
esok pula jadi misteri bagi hari ini...
dan lusa pula paper yang ke-2 dan ke-3...

mudah-mudahan, semua berjalan dengan baik...AMINNN....


.