SweetMuslimah.com

Khamis, 10 November 2016

NOM KAMIL GUEST HOUSE 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung blog  aku ni ^^

Last updated blog 15 disember 2015, opps dah hampir setahun tak update hehe

Maknanya Nom kamil dah banyak yang berubah mungkin ada penambahbaikan perkhidmatan dan kawasan persekitaran. Jom Intai NOM kamil guest house apa yang baru agaknya..


Bahagian depan boleh dah santai-santai sambil minum kopi, air milo ke tambah pula pemandangan laut yang ohsem
*gambar diambil pada bulan APRIL 2016

*Gambar diambil pada bulan MAY 2016

*Gambar diambil pada bulan MAY 2016

*Gambar diambil pada bulan MAY 2016
*Gambar diambil pada bulan MAY 2016
Ini antara aktiviti yang kaum lelaki boleh cuba buat, perempuan pun boleh lau mampu nak angkat jala tu hehe
*aku gerenti tak mampu, dapat pasir je nanti haha

*Gambar diambil pada bulan APRIL 2016

Kalau nak datang ke sini bolehlah intai singgah bulan april or may  ^^

Bilik kat sini pun boleh tahan terbaik, bersih dan selesa. Semua bilik ada balkoni luas. Sekarang ada 3 bilik 1 bilik dalam proses pembinaan.

3 BILIK  ( 2 BILIK DENGAN 1 KATIL SAIZ QUEEN, 1 BILIK DENGAN  KATIL SAIZ SINGLE)
QUEEN SIZE


TWIN SINGLE BED


Disinilah aku suka berangan sambil tgk laut yang luas tu hehe
*dijamin takkan putus kecuali berat 100kg aku tak taw
Minat nak bercuti sini?? boleh email aku aisyahomiting@gmail.com atau whatsapp/sms 0133734846 memandangkan page Nom kamil di terminate untuk kepentingan semua pihak.

HARGA PER BILIK RM120/NIGHT ^^


JUMPA LAGI ENTRI SETERUSNYA
*****