Rabu, 25 Februari 2015

Peniaga Online Biadap


Wujud juga orang macam ini..Dunia~ kan dah Viral


Ada juga peniaga macam ni, tidak semua peniaga online macam ni. Bagi peniaga online yang tahu adab, peraturan berniaga, ikhlas berniaga tidak lah sampai menjadi isu seperti ini. Kalau diikutkan bukannya susah pakai bank in online kan..just transfer RM9.00 tu..., saya percaya semua peniaga online ini guna bank in online. Kenapa susah sangat, ataupun bagi je diskaun RM1.00 tu.

Pelanggan bukan senang nak dapat, mungkin orang ini dah senang nak tarik pelanggan, sehingga boleh layan pelanggannya macam ini dan tidak menghargai pelanggannya...

Apapun, kisah ini betul atau tidak, boleh lah dijadikan pengajaran kepada semua pihak sama ada peniaga online atau pelanggan itu sendiri.

cerita terperinci klik >>>>peniaga online biadap<<<<

Daisypath - Anniversary