SweetMuslimah.com

Selasa, 22 Januari 2013

AKU kembali 2013...yaaaaaaaaaah

Assalamualaikum.....

EEmmm lama betul aku tidak menaip di blog aku ni... 2013 punya pasal aku tukar nama hehe,
rindu dengan kawan2 blogger aku yang sdozen ni tiba2 mau pula update sekian lama mood update hilang...


Cerita tahun baru walaupun sudah basi, 2012 merupakan tahun yang mencabar bagi aku, masalah datang satu persatu terutamanya selepas habis belajar di UNISZA yang tercinta, no body knows, sbb aku tahu maslah tu datang dari diri sendiri...."new environments" walaupun rumah sendiri. mungkin aku sendiri yang tidak dapat menyesuaikan diri sebagai babysitter full time....2012 mengajar aku berfikir insane....



sekarang 2013, new year ...everybody excited for new hopes and dreams, who's know all hope and dreams will be come true...aku cuma berharap dapat keja jak...:)...lepas tu dapat lah aku baiki diri aku ni byak yang perlu dikasi betul....agaknya tu jak la intro 2013.....see u soon not matter who u are..=)



wassalam...