Sabtu, 12 November 2011

Kisah sejuta kata


"Kisah sejuta kata" terlampau banyak kisah kita dalam hidup kan..tapi susah nak cerita sebab perlu keluarkan sejuta kata. semua insan didunia ni mesti ada kisah-kisah menarik dan sedih...hehe
  ah pernah baca buku " jangan bersedih" bacalah buku ni best...(tak abis baca pon..hahaha)

tapi buku ni bestlah...serius!
tapi saya bukan cakap tentang buku " jangan bersedih" ...tapi 
 tentang kenangan...
   
"KENANGAN"

harta karun
 
 yang pasti kisah sedih atau manis  pasti jadi kenangan, jadi saya  kumpul kenangan saya menjadi satu keping gambar....gambar ini boleh menceritakan macam-macam  cerita tapi saya seorang je tawu dan orang-orang terlibat...hehe boleh dikatakan HARTA HATI saya (jiwanglah...)


eh maksud harta hati tu bukan barang ni...kenangan disebalik barang ni...




banyak dah saya lupa cerita2 dulu, jadi dengan adanya artifak dan fosil ni boleh membantu saya  mengenang kisah-kisah menarik...hehe



kataRatu: Kenangan Terindah....nak simpan dalam peti besilah...hehe





Daisypath - Anniversary