SweetMuslimah.com

Selasa, 22 Mac 2011

KERANA 1 JAM KREDIT

kerana 1 jam kredit..dalam 1 minggu aku dan kawan-kawan aku berkerja 6 hari. sanggup duduk culture, datang ke kampus semata-mata 1 jam kredit. 
walaupun keputusan kadang-kadang tidak memuaskan, kerana 1 jam kredit sanggup bersabar dengan serangan bakteria, fungi dan serangan malas.
kerana 1 jam kredit kawan-kawan aku menjadi lebih professional dan optimis.
kerana 1 jam kredit aku lebih mengenali si Dia...

SELAMAT MAJU JAYA SEMUA!

Ini lah hasil kerja aku dan Si Dia. Alhamdulillah agak memuaskan walaupun pada mulanya banyak yang tidak menjadi. 
1) minggu pertama pisang Nangka ni mula tumbuh daun
2) minggu kedua
3) minggu ke-empat, banyak tunas baru tumbuh


Ini gambar pisang Putar (1) subculture 1 (2) subculture 2 (3) subculture 3
nasib baik hidup juga la pisang ini....haha

Inilah tanda-tanda kekuasan Illahi,..sungguh menakjudkan!